Assallammualaikum w.b.t untuk semua wanita yang membaca blog saya .Terima kasih di ucapkan kerana berjaya berjumpa blog KENALI MARY KAY. Saya sangat percaya semua wanita inginkan kulit wajah yang sekata , bebas jerawat dan bersih tanpa make up hingga tak jemu di pandang , Nah...........Insyallah MARY KAY boleh menyelesaikanya Saya adalah perunding kecantikan MARY KAY bersedia membantu samada menerusi talian atau bertentang mata. Saya menyediakan perkhidmatan FACIAL DAN NASIHAT PERCUMA . So..... Cuba dulu baru buat keputusan ok..... hubungi saya SOFIE 0127826893 email sofienuri@gmail.com

nuffnang

Tuesday, April 5, 2011

SCC di Bandar Putra

3 april telah jayanya  SCC di balai raya bandar putra 



 


Wajah  zainab dan faridah setelah melakukan facial dan make up . memang nampak wajah lebih natural dan berseri................


So sesiapa yang teringin nak rasa facial percuma hubungi saya ya kita boleh set appointment

No comments:

Post a Comment