Assallammualaikum w.b.t untuk semua wanita yang membaca blog saya .Terima kasih di ucapkan kerana berjaya berjumpa blog KENALI MARY KAY. Saya sangat percaya semua wanita inginkan kulit wajah yang sekata , bebas jerawat dan bersih tanpa make up hingga tak jemu di pandang , Nah...........Insyallah MARY KAY boleh menyelesaikanya Saya adalah perunding kecantikan MARY KAY bersedia membantu samada menerusi talian atau bertentang mata. Saya menyediakan perkhidmatan FACIAL DAN NASIHAT PERCUMA . So..... Cuba dulu baru buat keputusan ok..... hubungi saya SOFIE 0127826893 email sofienuri@gmail.com

nuffnang

Thursday, June 23, 2011

Beauty workshop

Ingin tahu bagaimana cara untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik
berseri dan tak puas dipandang?  Jom luangkan masa bersama kami untuk kelas penjagaan wajah Mary Kay secara PERCUMA!!  

 TARIKH : 25 JUN, 2011
WAKTU : 02:00 petang - 06:00 petang
 LOKASI :  BALAI RAYA NURI ,BANDAR PUTRA     
                    KULAI JOHOR 

 AGENDA:    02:00 pm – Pendaftaran
       02:30 pm - Facial
       04:00 pm – Mekap
                       05:00 pm - Konsultasi

  Sila SMS/telefon ke 012-7826893 sofie

No comments:

Post a Comment