Assallammualaikum w.b.t untuk semua wanita yang membaca blog saya .Terima kasih di ucapkan kerana berjaya berjumpa blog KENALI MARY KAY. Saya sangat percaya semua wanita inginkan kulit wajah yang sekata , bebas jerawat dan bersih tanpa make up hingga tak jemu di pandang , Nah...........Insyallah MARY KAY boleh menyelesaikanya Saya adalah perunding kecantikan MARY KAY bersedia membantu samada menerusi talian atau bertentang mata. Saya menyediakan perkhidmatan FACIAL DAN NASIHAT PERCUMA . So..... Cuba dulu baru buat keputusan ok..... hubungi saya SOFIE 0127826893 email sofienuri@gmail.com

nuffnang

Monday, August 8, 2011

Time wise replenishing serum C

Ramadhan datang lagi .............

Pasti semua kawan - kawan ingin kan kulit yang sihat .....
Alhamdulillah selepas setahun  menggunakan mary kay memang banyak perubahan...
Saya baru saja menggunakan  time wise replenishing serum C .Alhamdulillah memang berkesan


Kini wajah terbaru selepas sebulan penggunaan serum c



Jadi kepada sesiapa yang inginkan kulit sihat berseri bertukarlah kepada MARY KAY ..
Beauty Consultant  Mary Kay akan menunjuk ajar cara penggunaan produk mary kay mengikut jenis kulit masing masing





No comments:

Post a Comment